Jeśli otrzymałeś Towar niezgodny z Umową sprzedaży, uszkodzony, inny niż zamówiłeś lub w niewłaściwej ilości, skorzystaj z jednej z poniższych dróg reklamacji.
Chcę skorzystać z naprawy gwarancyjnej lub pogwarancyjnej:
- wypełnij formularz: Zgłoszenie serwisowe
- odeślij produkt na nasz adres wraz z formularzem
- pamiętaj o należytym zabezpieczeniu produktów
Po otrzymaniu przesyłki, poinformujemy Cię o kosztach serwisu w przypadku naprawy pogwarancyjnej. Jeśli produkt jest na gwarancji, poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Jestem Konsumentem, chcę skorzystać z Rękojmi:
- wypełnij formularz: Zgłoszenie w ramach Rękojmi
- odeślij formularz do nas drogą elektroniczną lub pocztą
- po otrzymaniu formularza odezwiemy się do Ciebie niezwłocznie i ustalimy w jakim trybie zrealizujemy zgłoszenie
W przypadku rękojmi, koszt dostarczenia Towaru do Sprzedawcy ponosi Sprzedawca. Poczekaj więc z wysyłką Towaru na nasz kontakt.
Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej w jaki sposób korzystać z rękojmi, odwiedź stronę Federacja Konsumentów - Rękojmia, jak korzystać